خرید رنگپاش
لطفا امتیاز دهید

خرید انواع رنگپاش

با استفاده از خرید رنگپاش، یکی از موارد مناسب برای کار و نوع رنگ مورد استفاده شما بسیار مهم است. سه نوع زیر را انتخاب کنید: بدون هوا، پنوماتیک و HVLP.

خرید رنگپاش بدون هوا

رنگپاش های بدون هوا با پمپاژ رنگ با فشار بسیار بالا ، قطره قطره را برای پوشش یکنواخت سطح کار می کنند. آنها برای رنگ آمیزی سطوح خارجی مانند نرده ها، شبکه ها، عرشه ها و کرکره ها و همچنین دیوارهای داخلی و سقف ها مناسب هستند. رنگپاش های بدون هوا همچنین می توانند از رنگ ضخیم تر بهتر از رنگپاش های هوای فشرده یا فشار کم حجم (HVLP) استفاده کنند.

خرید رنگپاش بادی پنوماتیک

رنگپاش های بادی پنوماتیک از هوا فشرده شده برای رنگ آمیزی روی سطح استفاده می کنند و در نتیجه صاف و یکدست می شوند. آنها برای نقاشی مبلمان و کابینت مناسب هستند.

با این حال، رنگپاش های هوای فشرده کثیف هستند و بیش از سایرین پاشش بیش از حد دارند. آنها همچنین بیشترین رنگ را استفاده می کنند، اما هزینه رنگپاش ها بسیار کمتر از رنگپاش های بدون هوا یا HVLP است. اگر از قبل کمپرسور هوا دارید ، فقط به یک شلنگ خوب و یک اسلحه رنگ نیاز دارید.

خرید رنگپاش HVLP

رنگپاش های HVLP قطرات رنگ را روی حجم ثابت اما زیاد هوا حمل می کنند. رنگ حرکت کندتری دارد به طوری که قطرات بیشتری به سطح می چسبند و یک پایان صاف ایجاد می کنند. این رنگپاش ها رنگ کمتری را هدر می دهند ، اما قیمت آنها معمولاً بیشتر از رنگپاش های دیگر است.

مطالعه کنید ...  ۵ دلیل که باید از سندبلاست استفاده کنیم

استفاده از آنها در پروژه های داخلی مانند کابینت نقاشی، تزئینات ، قالب و درب خوب است. مگر اینکه در یک رنگپاش تجاری گران قیمت سرمایه گذاری کنید، از استفاده با رنگ ضخیم تر (لاک یا لاک الکل) خودداری کنید.

چه زمانی باید از رنگپاش رنگ استفاده کنم؟

چه موقع باید استفاده کرد:

فضاهای بزرگ (مانند نمای سایدینگ خانه)

مبلمان؛ یک غبار ریز می تواند به نقاطی برسد که برس و غلتک قادر به آن نیست

اتاق یا خانه خالی

دیوارها، سقف و تر و تمیز

ملاحظات:

رنگپاش رنگ به طور معمول در مشاغل بزرگتر مانند کل اتاق یا کابینت آشپزخانه استفاده می شود. برای پروژه های کوچک یک غلتک یا برس در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که رنگ اضافی در دست دارید. رنگپاش ها بیشتر از غلطک و برس از رنگ استفاده می کنند.

آماده سازی مهم است. می خواهید قبل از شروع کار از نوار چسباندن و پوشش منطقه اطمینان حاصل کنید.

فراموش نکنید که پس از هر بار استفاده، اسپری رنگ خود را جدا کرده و تمیز کنید.

امکانات

مدل های قابل تنظیم

با یک مدل قابل تنظیم ، رنگ را می توان در ضخامت ، سرعت مختلف و یا در الگوهای مختلف اسپری پخش کرد.

پاکسازی سریع

جدا کردن و بیرون ریختن یک رنگپاش رنگ می تواند زمان بیشتری نسبت به شستشوی غلطک و قابلمه ها داشته باشد. برای تمیز کردن سریع و آسان به دنبال مدل هایی باشید که به یک شیلنگ باغ متصل شده اند.

قابل حمل

رنگپاش های رنگی قابل حمل برای انجام پروژه های بزرگ هنگامی که تحرک آسان ضروری است ، مفید هستند. آنها در دو نسخه کوله پشتی و چرخ دار عرضه می شوند.

مطالعه کنید ...  پمپ بدون هوا یا رنگپاش ایرلس

با قدرت

رنگپاش های رنگ را می توان به روش های مختلفی از جمله بی سیم ، برقی یا گازی تأمین کرد.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =