نازل های سندبلاست
لطفا امتیاز دهید

نازل های سندبلاست می توانند تفاوت زیادی در عملکرد سیستم شما ایجاد کنند. سوراخ نازل بسیار مهم است، بنابراین شما به اندازه کافی CFM دارید تا فشاری ایجاد کنید که کار شما را انجام دهد. برای انجام کار باید نوع نازل با فشار هوای خوب انتخاب شود.

الگوی سایز نازل سند بلاست

در سطوح بزرگ باید از ونتوری بلند استفاده کنید که به شما یک الگوی سایز خوب ثابت می دهد که بهره وری شما را افزایش می دهد. نازل‌های ونتوری بسیار بلند که معمولاً نازل بازوکا نامیده می‌شوند نیز برای فشار بالای واقعی و خروجی هوا و شن بزرگ در دسترس هستند. اینها معمولاً در ساخت و سازها مانند رنگ آمیزی مجدد پل و غیره ترجیح داده می شوند.

نازل های سندبلاست ونتوری متوسط ​​و کوچک معمولاً در سیستم های کوچکتر برای انجام قطعات کوچک ، مانند آماده سازی برای پوشش های خاص استفاده می شوند.

مواد تشکیل دهنده نازل های سندبلاست

مواد مختلفی برای نازل های سندبلاست استفاده می شود. مانند اکسید آلومینیوم که معمولاً سرامیک یا کاربید تنگستن نامیده می شود که یک فلز با چگالی بالا برای رسانه های سایشی سنگین تر است.

نازل های سندبلاست بور معمولاً با محیط های بسیار ساینده مانند اکسید آلومینیوم یا کاربید سیلیکون یا سنگ ریزه فولادی سخت شده استفاده می شوند. تنها ماده مقاوم تر در برابر سایش roctec است. این نازل های سند بلاست roctec معمولا در سنگین ترین ساینده ها و مناطق تولید استفاده می شود. آنها بهتر از هر چیز دیگری می پوشند. آنها بسیار گران هستند و در همه انواع نازل های بلاست موجود نیستند.

مطالعه کنید ...  نکات کاربردی تفنگ های اسپری(رنگ پاش ها)

نازل‌های سندبلاست زاویه‌دار

نازل‌های سندبلاست زاویه‌دار برای تمیز کردن داخل لوله یا محفظه‌هایی که نازل‌های مستقیم نمی‌توانند تولیدی داشته باشند یا حتی پوشش مورد نظر را انجام نمی‌دهند، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. انتخاب های زیادی در زوایای مختلف و حتی تعداد کمی با زاویه معکوس وجود دارد.

اندازه های مختلف رزوه برای بسیاری از ماشین های سندبلاست مختلف موجود است. محبوب ترین نخ ۱-۱/۴ اینچ لوله است. اکثر نازل های سندبلاست بزرگتر دارای این نخ هستند. همچنین یک رشته ۵۰ میلی متری نیز وجود دارد که به آن نخ ساختمانی نیز گفته می شود که طول بیشتری دارد و کمی بزرگتر است. رزوه کوچکتر ۳/۴ اینچ لوله برای سندبلسترهای کوچکتر است. اینها با I.D 1/2 اینچی استفاده می شوند. و ۵/۸ اینچ I.D. شلنگ انفجار سندبلسترهای سبک سرگرمی کوچک معمولاً بدون رزوه هستند و نگهدارنده مخصوصی می گیرند. چندین اندازه O.D وجود دارد. و I.D. در دسترس.

شرکت صنعت خلیج دارای نازل های سندبلاست است که تمام نیازهای سند بلاست شما را برآورده می کند و به شما این فرصت را می دهد که از بین لیست طولانی برندهای با کیفیت برتر در تجارت و با قیمت های مقرون به صرفه انتخاب کنید. بله، انواع مختلفی از نازل های سندبلاست وجود دارد که طیف وسیعی دارند. در اندازه از نازل سندبلاست کوچک تا نازل بسیار بزرگ. مطمئناً بهترین انتخاب موجود را در صنعت خلیج را خواهید داشت.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شش =