مزایای رنگپاش بدون هوا
لطفا امتیاز دهید

مزایای رنگپاش بدون هوا چیست؟

به استفاده از رنگپاش بدون هوا برای پروژه بعدی خود فکر می کنید؟ اگر نقاشی زیادی برای انجام کار دارید، این انتخاب خوبی است. با استفاده از پیشرانه رنگ و استفاده از پمپ و شیلنگ، رنگپاش بدون هوا به شما امکان می دهند سطوح بزرگ را به سرعت، کارآمد و روان نقاشی کنید.

البته، این ابزار باید با پروژه مطابقت داشته باشد – اگر فقط یک منطقه کوچک را نقاشی می کنید، یک رنگپاش بدون هوا ممکن است بیش از اندازه مورد نیاز باشد.

کمتر حدر دادن رنگ

هدف اصلی یک رنگپاش بدون هوا این است که باعث محدود کردن پخش شدن بیش از اندازه و هدر رفتن رنگ می شود. رنگپاش های معمولی برای استفاده از رنگ به هوای فشار بالا نیاز دارند که منجر به شلیک ذرات اضافی به هوا می شود. این بدان معناست که فقط کسری از رنگی که به کار می برید در نهایت به سطحی که در حال نقاشی آن هستید می رسد.

تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای محدود کردن رنگ پاشی بیش از حد اسپری رنگپاش استفاده کرد. بسیاری از افراد از مواد کند کننده ، رقیق کننده و حلال استفاده می کنند تا رنگ آنها رقیق تر شود، اما این امر هزینه های اضافی را به همراه دارد و همیشه جواب نمی دهد. آنها همچنین ممکن است سعی کنند فشار اسپری خود را افزایش دهند ، زیرا فکر می کنند که رنگ بیشتری را بر روی سطح کار می کنند. این تکنیک در واقع ضد تولید است و بیش از حد معمول باعث پاشش بیش از حد می شود.

مطالعه کنید ...  تمیز کردن سایشی چه ویژگی‌ای دارد؟

به همین دلیل، در نهایت بسیاری از مردم رنگپاش بدون هوا می خرند. از آنجا که این رنگپاش ها به هوای فشار بالا نیاز ندارند، به طور قابل توجهی ضایعات و پاشش بیش از حد را کاهش می دهند.

کنترل و کارایی بهتر

رنگپاش ها بدون هوا نیز دقت و کارایی بیشتری نسبت به رنگپاش معمولی دارند. از آنجا که آنها برای اعمال رنگ به جای هوای تحت فشار از فشار هیدرولیکی استفاده می کنند ، رنگپاشی بیش از اندازه را به حداقل می رسانند. نکات مربوط به اکثر رنگپاش ها نیز قابل تنظیم هستند و به شما امکان انتخاب یک برنامه مناسب برای کار را می دهند.

گذشته از این ، رنگپاش بدون هوا می تواند در طولانی مدت مقرون به صرفه باشد زیرا برای تهیه رنگ به حلالها اعتماد نکنید. بلکه از بخاری های سیال برای کاهش ویسکوزیته رنگ استفاده می کنند. این بدان معنی است که ویسکوزیته رنگ برای پوششی صاف و یکنواخت دست نخورده باقی می ماند. این همچنین بدان معنی است که هنگام آماده شدن برای پروژه شما مجبور نیستید پول بیشتری برای حلال ها هزینه کنید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 6 =